bad karma

Jag är så jävla trött på mitt liv just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Helt seriöst.
Det här är min 5e matfria dag. Jag har levt på VATTEN.. det är inte okej.
Igår  var jag iaf på närakuten på Löwet för att lämna halsprov som visade positiv halsfluss. Fick recept inge mer med det, knapra tabletter och gurgla halsen med något bedövande medel. Som jag förvisso spydde upp direkt, jag är så jävla känslig.
Imorse vaknade jag iallafall vid 6 tiden och skulle upp och kissa när jag står inne på badrummet märker jag massa röda prickar på låren. Hm? Sen ser jag mina armar, händer.. fötter öööööverallt jag är helt nerbombad med röda prickar, jag brister ut i gråt och gråter som ett barn. Någon som tröstade mig kanske?
Eh nej. Som vanligt... jag behöver det. IBLAND! Jag satte mig iallafall på sängen och försökte lugna ner mig. Men då ser jag hur det bara kryoper fram ännu mer och jag gråter sönder och slänger mig på sängen och tycker mest synd om mig i hela världen. Det är synd om mig just nu. Man får fan tycka det ibland.

Förresten sa jag det att jag hatar tjejer?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför fick du röda prickar för? :O Jag kunde ju trösta dig babe!!

2007-08-19 @ 20:29:32
Postat av: jos

jag reagerade på antibiotikan jag fick! :(

2007-08-22 @ 16:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0