ett blåmärke på nyckelbenet..

Jag till-och-med låg där och frågade mig 'varför... varför är jag ens här?' Ställer mig fortfarande samma fråga, helt jävla onödigt utav mig att åka dit faktiskt. Aschh...

Drömde en inte alls så rolig dröm också, jag åkte båt med massa människor den höll på gå under, sen hamnade vi på mitt lanställe, när vi skulle över bryggan som går upp mot våra hus så är det MASSOR alltså jättemångamassor, jättemånga många huggormar på vägen, och jag blir livrädd och hjärtat går i 180 för jag skulle dö av ett bett, och jag hoppade över så många som möjligt, men jag åkte tillbaka hela tiden så fort jag blinkade.
Sen vaknade jag iallafall utav min världsbästa ringsignal med 04:55 är inte en mänsklig tid att stiga upp på morgonen... jag strejkar.

Jobbade idag också, väldigt kul då nästan alla andra har så kallade jul-lov men inte jag, jag ska vara vuxen och jobba jobba jobba. Var där två timmar innan en endaste unge ens hade kommit, hon som öppnade var mindre glad hon. Haha.


din kyss är kvar på mina läppar, smaken och fukten av dina läppar är kvar på mina.. fortfarande.

Kommentarer
Postat av: erki-pä.

Vadfan när börjar du egentligen? Låter ju sjukt tidigt det där...

Btw Schosse-darling varför var inte du på kc på juldagen?! Det var dumt av dig.

2007-12-27 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0