ett nytt inlägg

jag vill bara skrika rakt ut...
på ett bra sätt.
och ibland.. som igår.. fick jag det.



Kortfattat, jobbade idag, kändes bra.. vi bakade pepparkakor.. eller ja, jag och Lissan bakade och barnen snorade ner resten av degen. Jag somnade, alltså tvärslocknade på vilan. Undrar varför och vems fel det kan vara? Nääe. inte mitt. Gick upp 0530, var helt klart värt det. Kom hem, nu är jag hemma jag håller på dö.. ska äta.
Förresten kollade min chef på mig med hakan i bordet igår och jag frågade vad som stod på och hon sa:
"men gud vad har du gjort.. du håller ju på att försvinna!" och det gjorde min dag, förutom att jag tror att jag snarare har gått upp 10kg på två veckor, skulle ju inte förvåna mig.

Jag: Men vet du inte att bebisarna ligger i mammas mage först? Vart trodde du dom låg?
Pojke 3år: .. i en korg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0