febbran

"Josefine, du borde också börja få betalt för din blogg."
Ah det vettefan. Visst att jag bjuder på mig själv och är en väldigt egptrippad liten pussy som nästan bara pratar om mig själv istället för cancer och politik. Jag ska ändra på mig.

.. inte.

Jag är i behov av en dusch, och något att göra. Gärna bli jättefrisk så jag ORKAR göra någonting.
Mitt immunförsvar det här halvåret är ganska så fucked up.
2 veckor sedan fick jag ögoninfektion som jag inte ens vet har försvunnit, vi säger så (sitter här med rött öga igen.)
nu är jag jätteförkyld och det började redan i fredags när jag sov hemma hos N och min näsa var helt sjukt täppt.
Nu har jag bara feber dock, och det är väl positivt? Som sagt jag är inte SÅ allmänbildad.

Jag håller på att svettas ihjäl, det känns som att jag sitter i en kamin. och jag vill egentligen inte ens vara hemma, för faderskapet också är sjuk. Han vill säkert bara ha mig hemma så jag kan städa.

Mina läppar är snustorra, jag har nog dragit av ett eller två lager skinn från dom nu, och nu svider som  fan.
"kleta på nån gegga" det kan misstolkas och låta ganska äckligt, Sandra är ganska äcklig.

Jag är så sjukt rastlös, jag dör ett slag.. och jag kan inte lägga mig igen. Och ingen skriver på msn. Jag är omtyckt, fo' real.

Jag sitter och lyssnar på snusk-musik med Peaches, iofs kan jag relatera till låtvalet just nu.
"Suckin' on my titties like you wanted me, callin' me ... fuck the pain away."
Ursäkta.. men ja.

Kommentarer
Postat av: Stefan

men, ryck upp dig din jävla fjolla. sjukdom är bara en illusion, och ditt öga ser bättre ut när det är äckligt. ;*Ä

2007-12-04 @ 18:48:40
Postat av: Anonym

men bara för att jag VILL vara frisk så blir jag sjuk!? det är ju inte snällt av mig själv!

hah, nej.. mitt öga är äckligt och fult.
= dr. evil!

2007-12-04 @ 19:15:40
Postat av: Stefan

att se ut som dr. evil är lika upphetsande för mig som att ha sex med en tjej i pingvinkostym ...

2007-12-04 @ 19:20:34
Postat av: Anonym

frågan är den; har du haft det?
Jag börjar tvivla.. om det kanske inte mer bara är en livlig fantasi? Eller?

vet du vem jag gillar naken?
och annars också.. då..
nej juste.

-LeR-

2007-12-04 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0