Grattis på Lucia, eller till eller vadfan

Kan ju snabbt tala om att jag gick och la mig cirkus 21.40 igår, jätteskönt tänkte jag nu kan jag sova jättelänge.
Tjena hejsan, vaknade av en sprickfärdig blåsa vid 02 snåret och det var inte ens en idé att försöka somna om, upp och kissade sen somnade jag lika snabbt igen, kul att jag nu sen vaknade 07.00 av min underbara signal (den är underbar på riktigt.) så var jag lika trött som alltid och kände mig inte ett dugg utvilad.
Whiiiine whiiine, jag vet. Men jag måste litegranna. Det är vinter och då är man lite deppo!

Sen har vi iallafall haft lussefirande på jobbet, alla var jättesöta i sina små utstyrslar.
Tomtar, peppakakor, lucior.. you name it!
Jag har klätt granen på jobbet också. Mhmm.. mycket fint tyckte barnen iallafall. Jag lyckades välta den 3 ggr.
Jag är bra, jag är duktig.

Sen kom jag på att jag skulle hänga två silverhjärtan som egentligen är julgranspynt i örhängena, det var mycket populärt måste jag säga. Ska börja ha så när jag går ut på krogen också, kanske får med mig nån nisse/nissa hem. Eller inte, euw. Jag har mitt.

Sen när jag sitter där på golvet iallafall med två pluttar i knät så ser jag att längst bak i lokalen (host.. rummet.) står han, snyggpappan står där!!!! Jag trodde inte han skulle komma och där sitter jag med hans ena son i knät. Bra jobbat Josefine! och han får syn på mig och vinkar... vet inte om det var till mig eller sonen men vi säger att det var till mig. Alltså ingenting gör saken bättre av att han just har barn, han är bra med barnen.. han är snygg, eller na.. rättare sagt läcker. och sen är han jäävligt trevlig också.. och sist men inte minst, han är skåning.
Jag är ganska patetisk.. men jag säger som till Lissan, titta och vinka kan man.

Imorgon är jag ledig, vilken tid vaknar jag imorgon?

Kommentarer
Postat av: Lissan då´ra

Typ till 12 eller så...lyllo! *sov gott*
Vink, vink, pööss eller nåt...hehe

2007-12-13 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0