kasta inte bara stenar på pojkar, kasta på flickorna också.

Jag kom nyss att tänka på mitt och Sandras nattliga samtal vi hade om tjejer och killar.
och just det här att alla tjejer vi känner typ med pojkvän nästan alltid har något att klaga på.
Man kan aldrig prata något gulligt om sin pojkvän/flickvän utan man tar helst upp det negativa med dom och vad dom gör och säger. Som egentligen är småpotatis bara, tänk på dom som lever i världens våldsammaste förhållande. Nej där sitter man och klagar på att han glömde födelsedagen eller att han inte vill ha samma gardiner som jag vill ha, kom igen nu.

Det absolut roligaste är också att alla tjejer sitter alltid och pratar om hur dumma alla killar är, vilka idioter dom är, vilka grisar, vilka svin vilka horor dom är, men vi då? Vi är ju exakt likadana egentligen.
"Gör han så tänker jag också.." Ja, visst det gör allting så himla mycket bättre.
Jag är så jävla smart. Jag vet. Jag väntar/längtar till den tjejmiddagen då alla sitter och berättar hur lyckliga dom är, då ska ALLA vara lyckliga annars vill man bara kräkas på dom som är lyckliga, eller inte jag, för jag är så jävla gullig som tycker att kära människor är det sötaste som finns, när dom visar det alltså.
Par som bråkar all the time är sånt jag vill kräkas på. (otrogna jävlar också.) Skärpning nu!

Jag gillar kommentaren "jag ville bara se om jag fortfarande var kär.." okej gullet, har du redan tänkt i dom banorna är det nog dags att säga adjö till din käresta. Det säger ju allting, okke?



Jag är glad, jag mår bra.

Ett telefonsamtal:
"Dom snackar om parmiddag med pojkvännerna.. jag menar jaha, får väl önska mig en i julklapp då, he he!"
Hoppas det gick fram...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet, jag vet. Det måste bli skärpning nu. Jag tror också att jag ska önska mig en pojkvän i julklapp! Slår väl ändå inte in.. BAJS

2007-12-10 @ 12:44:55
Postat av: Sylvia

Du borde komma och hälsa på mig (TYCKER JAG!!) Då får du se världens sundast förhållande. Ett sånt vi alltid snackade om. Tror jag minsann. :)

Du är i vilket fall väldigt inbjuden hit, puss!

2007-12-18 @ 15:40:51
URL: http://sylvia.orgypistol.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0