rockring = fransk manikyr

Gäsp och kli i håret och suddiga ögon vad jag är trött. Fast det verkar ju lite väl onödigt att hoppa i säng snart.

(TVÅ TIMMAR SENARE KOMMER JAG FRAM TILL DETTA)

Pratade nyss med Sandralajnen i telefonen också. "Tror du jag vill ha en bomullstuss i röven eller?" 
Vissa tester utförs ganska kul. Kan låta lite väl upphetsande och en kittlande tanke med bomullstuss i rumpan.
(det är alltså Sandra som ska utföra rump-test... inte jag.)
Imorgon ska jag sära mina ben för en gammal dam och fixa mina piller igen så jag blir av med Stockholms blodbad 5 dagar i månaden, yey och åter yey!
Gäsp igen.

Idag har varit en hýsterisk dag, vi åt julbord.. tomten kom, min huvudvärk kom igen. Alla var verkligen all over.
Nu kommer jag låta som jätte tjejiga-tjejen men jag fick en rockring kastandes mot min hand så min längsta nagel gick av, ganska så mycket och ändå helt rakt så den såg 'fint' nyklippt ut. Ibland lyckas man allt.
Jag fick iofs en julklapp av Lilla-F också. Ett handgjort ljus, i tomtens skepnad.
Ganska gulligt ändå!

Sen var det bara traska hemåt och huttra som en liten späd flicka med underhudsfett = noll. Så kände jag mig.

Jag har lust att lyssna på massa julsånger som en å annan svenne, helt mysigt ju. Behöver lite julstämmning om det här ska funka i längden. Käkade förvisso pepparkakor idag, och därefter en piggelin (vinter.. mm frossa.) sen åt jag två mackor och avslutade med en näve chilinötter. Min mage lär må kalas om någon timme, eller imorgon.

Just nu har jag lust att stå på en perrong... med dig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men nej hahahha. Jag ska INTE göra rumptestet. Hahaha. Fyfan..

2007-12-20 @ 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0