oj, regnar det idag.. igen..

Jag kom bara att tänka på när jag på jobbet satt och diskuterade med min arbetskamrat (pluttarna låg och sov då fördriver vi tiden med djupa diskutioner) om förhållanden, sex och ja, allt möjligt.
Och vi kom in på att man inte kan säga vad som helst till en kille. Eller ja, det beror på men då menar jag säger man "jag gillar dig" till en kille då tar han det som "Jag älskar dig och vill gifta mig med dig"
om man däremot säger 'jag gillar dig' til len tjej fattar hon grejen.
Det handlar inte om att man är dödligt kär, det handlar om att man gillar sällskapet, men gillar hur personen är och hur den framställer sig som. Ja hur den är bland folk, vad den har för åsikter. Ja, det kan vara allt.
Därför tror jag att killar tar allt lite mer seriöst. Vet inte om det är positivt eller negativt, det verkar dock lite negativt eftersom att dom blir så rädda, men då fattar inte jag VAD det är dom blir rädda för?
Come on, jag menar.. man borde väl bli glad istället. Nej, men då ska man sitta och förklara sig, och säkert ibland dra till en lögn. Eller så får man bara säga; 'du är cool!'

Jag har jättetråkigt, jag är sjuk och jag är ensam. Igår var första fredagen på länge jag inte var ute. Idag är det lördag och jag kommer vara hemma idag med. Jag behöver bara lite sällskap. uhu hu.

Just nu saknar jag mitt jobb, jäävligt mycket. Och vitt jag vet så blir det inget förns 13e Augusti då vi har planeringsdag. Det ska bli kul och lite läskigt, nu är jag en i familjen, kan man säga.
Men veta att jag ska få träffa mina små pluttar snart gör mig varm i hjärtat, hur mycket på en skala jag saknar dom går inte att beskriva. Det är dom som gör mina dagar, jag blir helt överlycklig.
Speciellt på sov-vilan när man ska natta dom. och speciellt mina små pojkar.
T, behöver man bara kolla på somnar han. Men han är mitt hjärta, han är så fin.
V, får man ligga och pilla i håret på, han har kritvita lockar och är världens busigaste, och han äter mer än mig.
P, måste man gunga på.. pilla lite i håret.. han somnar alltid sist.
och J, ooooooooh.. han är mysigast han får man lägga sig brevid lyssna på när han mumlar genom nappen
och så håller han alltid i mina fingrar och gosar med dom. Sen somnar han. Och jag sitter bara och kollar på dom små liven. Flickorna däremot, dom är galna och dom tar längst tid att söva, speciellt M, jisses! henne måste man sjunga 'aj aj buff' för 252785 ggr innan hon somnar. Och jag kan bara en vers, så det blir jääävligt jobbigt efter ett tag. Men ah, jag saknar dom. Helt sjukt mycket! Sen saknar jag djupa pratstunder med Lissan också.
Hon är en kopia av mig, fast 20 år äldre. Best friends 4 ever! Haha.

Förresten så träffade jag J & A med deras mamma på Coop härom veckan, då kollade J på sin mamma och så sa han: "Mamma, är det där min fjöken?" AHHHHHHHHHHHHHHH.. han kommer ihåg mig. puss!

Nu blev jag på lite bättre humör. För nu kan jag inte göra mer än att längta till 13:e Augusti!

image21 han till höger, mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0