okejokejokej.. lyssna!

Helt jävla seriöst så såg jag ett troll idag, jag skojar inte.. jag har aldrig i hela mitt liv sett en sådan näsan
som jag såg idag. HAHA! Fyfan vad kul det var. önskade att jag kameran med mig, det var fan bara moggisar på t-centralen idag och igår.
Igår var jag hos Andreas på söder först var vi och käkade.. han käkade en asstor pizza, alltså den var bisarr.
Jag åt en räksallad. "Hörru hur går det med din kaninmat?" hah. Sen gick vi och hyrde film efter många om och men blev det 'Apocalyto' (heter den så?) den var bara helt sjuk i huvudet. Sen så fick Andreas klia på mina myggbett jag höll seriöst på dö. haha.. och det var ett myggbett som han satt och tryckte på, det kändes seriöst som att jag skulle få orgasm..  Och dom är grymt stora. Stackars mig!
Sen så åt vi lantchips och drack cola.. men den smakade seriöst B A J S.

Sen var äntligen filmen slut och jag pallade inte åka hem så jag fick en del av sängen. och folk som klagar på att jag snarkar fyyyyyyyyyfan för folk som gnisslar tänder. Jag höll på avlida. Tur att vi ändå sov typ 1 meter ifrån varandra.. tror jag. Sen vare upp och hoppa trodde jag.. men ne ne.. "jag tar sovmorgon.. skitbra" det var bara att somna om igen, sen låg han och läste massa roliga sms han hade fått från en tjej som är dyslektiker.
Jag trodde jag skulle seriöst smälla av. hahahah! Alltså förlåt, det är hemskt att man har vissa sjukdomar.. och bla bla.. men vadfan.. det var humor!

"hej på dig ? jag är utte och supper" HAHA.

Sen vare klä på sig och traska till tuben, eller först gick vi in på 7-eleven, jag blev bjuden på en Ramlösa sen köpte han typ 4 kakor och en festis.. yepp frukost för 85:- hahaha.. du är sååå störd.
Tack för sälliset igår det behövdes verkligen!

pus och kramm. ;)

HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0