Allt går på rutin.. tills nu

Från och med idag har jag ingen aning om när jag ska jobba nästa gång.. it sucks, och jag blir lite ledsen.. faktiskt.
+ att jag blir lite deprimerad just nu, idag och imorgon.. för jag imorgon tar jag egentligen studenten.
Men eftersom jag valde en annan bana just då i april förra året så gör jag inte det. och jag ska försöka att inte hänga läpp för det. Men det är svårt.. det är det.
Nej, den här dagen är inge vidare fin. Jag har suttit och lyssnat på hjärtekrossande musik också. Det är i just dom tillfällena jag känner mig liten och ensam på jorden, buhuuu uuh huu. Nej, Josefine.. INTE hänga läpp!

Min katt sitter och kollar på mig i fönstret, och nu märker jag att det ens blivit mörkt ute. Haha, ja.. jag är så jävla bra!
Idag har jag verkligen varit ute hela dagen också, så jävla skönt. Roliga är att jag försökt sola BARA framsidan idag, ändå så har jag mer färg på ryggen än framsidan som sagt.

Jag borde gå och lägga mig, ska upp tidigt.. fixa mig.. sen iväg möta Cribbe på tåget, ta oss till Sollentuna, åka till min gamla skola.. kolla när hela min gamla klas (och Pippi såklart.) springer ut, och är lyckligast i världen! :-)
Det blir bra, det blir bara bra det där. Sen ska jag se om jag hinner tillbaka till Väsby för att kolla när Heidi och Malin och Sandra OCH Mickis springer ut. Sen vidare till Malin på mottagning!
Sen vet man aldrig vad som händer. Jag ska le och bara dricka massa öl, stå med en cigg i munnen och se coolast ut på stället.. som vanligt. ehhheh.

Igår var iallafall mysigaste dagen på länge. + att jag låg brevid snygga-gänget.. skojar inte. 2 av dom är bröder också. Och helt jävla äckligt snygga, och där satt dom med sina kepsar och cigg i munnen och jag typ dog.
Eller dregglade åtminstonde. Sweet eyecandy I say.. yum yum gimme sum'.

Här LYSSNA:
snow patrol - chasing cars
pigeon john - nothing without you
och Adept - love the falls

Säger ju det.. fan är det med mig? Uh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0