När det kommer till att vara cleaver minded..

Ni två speciellt har verkligen knullat sönder min hjärna tillräckligt för det här året, gång på gång lyckas ni.
Är det inte du så är det den andra. jag är för blåögd när det kommer till det. Och det ni säger.

... karlslokar.


Dom har huggit ner träden utanför min balkong nu, men kikar solen in på balkongen ändå? Eh, nej.
Orka den, jag gillar inte läget med sommaren och hur jag bor just nu. Hade jag varit på vårat landställe hade jag säkerligen varit en neigör nu, eller åtminstånde LITE. Men som den albinon jag är just nu får jag väl låtsas som att det regnar ute, det brukar hjälpa.. ibland.
Eller så kan jag faktiskt lägga mig på gräsmattan här nere, men då är dealen att grannarna kommer kika in mig.
Och dom har redan sett mig naken, en eller två gånger räcker fan.

Idag har jag lite alternativ att välja på känns det som, ska jag sitta här tills person A, ringer och vill dra med mig på ölhinkande.. och antagligen vin också. Eller tills person B ber mig att komma till Vallentuna och hinka öl där.
jag vet inte, är lite splittrad just nu. Vill helst bara ligga i Rålis och sola och grilla och dricka öl.
Och bli klappad på magen och lite fint på kinden.. men hey, det är vad jag tycker.
Jag borde hakat på till landet, där hade jag haft worldpeace för mig själv, legat på badbryggan checkat ut på vattnet, tagit en cigg och bara njuti.... men helvete.. varför varför Josefine sitter du här ensam?
Framför dumburken.. när det är soligt ute. Jag förstår inte.
Östhammar är bra, om man vill vara sig själv för en stund.

Midsommar hemma hos Linda alltså. Kan bli skoj, det kommer säkert spåra, men när fan gör det inte det? :) hah.
(är det ok att göra smilis i bloggar?)

 - Hultsfred förra året.. sköna dagar, kvällarna spårade, man frös ihjäl det var fan bara misär över hela festivalen, tacka fan för Arvika -05, det var grejer det!

Kommentarer
Postat av: emil

det är inte okej att göra smilegubbar i bloggen =)
ha en rolig jävla midsommar kvinna, see you around!

2007-06-16 @ 18:15:30
URL: http://mittlivsomemil.blogg.se
Postat av: Linda

Midsommar bli fett chill.. Peace out brow. Checka min blogg, kiw.blogg.se

2007-06-16 @ 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0