anusöga

Jag börjar tro på Stefans teori om att jag har
fått en förkylning i ögat. Varför inte liksom?
Kan man få klamydia i ögat så kan man få en förkylning i ögat.

Jag märkte igår att när jag hade "smort" in ögat med salva numero dos och jag slängde huvudet bakåt lite så började salvan rinna nerför näsan och rakt ner i halsen, det smakade pekka.
Som när man får nässpray i halsen. Jättehärligt!
Tror att mina bihålor är lite väl öppna.
Vem fan är det som lekt töjningslekar med mina bihålor?

Jag vill inte ta ut något i förskott men jag tror att jag är på bättringsvägar nu, det är inte alls lika rött iallafall.
Det måste ju vara något iallafall.

Män/karlar/snubbar/pojkar med flickvän som raggar på mig
kan få låna tigerbalsam och runka sin lilla skinnflöjt med,
bara så ni vet.
Jag föraktar otrogna bastards, tjejer med. Fast egentligen hatar jag ju tjejer helt generellt också men jag orkar inte hata varje dag.

Min vän Stefan som luktar illa och ser ut som en fisk berättade för mig igår i telefonen att hans kompis kompis faters sons hunds ägare eller något sådant hade en flickvän som hade varit otrogen, killen visste om det men tjejen visste inte att killen visste det så en dag när dom ligger och myser och han ska pilla in sitt finger i henne så har han använt sig av nej, inte glidmedel utan av tigerbalsam och de här tjejen hade legat och skrikit i mer än 20 min och då inte för att hon fick världens orgasm utan för att hennes fitta höll på brännas sönder.

Så kan det gå om man inte håller igen alla dagar!

Kommentarer
Postat av: i.

jag tog tigerbalsam istället för en ögonsalva och kletade runt ögonen en gång när jag var (riktigt ordentligt) snorfull. Trodde jag skulle bli blind på riktigt.

2007-11-21 @ 18:00:14
URL: http://starlicious.blogg.se
Postat av: Stefan

.. du älskar mig.

2007-11-21 @ 20:41:01
Postat av: jös

det låter nästan som det, fyfan. du äcklar mig ju!
:(

2007-11-21 @ 21:14:19
Postat av: erika

jag tog också ngt slags kylbalsam under ögat en gång... aouch. (med mening.. skitkul, tyckte jag innan)

bra om du är på bättringsvägen darling :)

2007-11-21 @ 22:36:56
Postat av: jooosisisis

varför utsätter man sig för sådana hemskheter? :(
efter det här kommer jag vara bästa vän med mina ögon.

HEMSKA MÄNNISKOR MEN JAG VILL PUSSA ER ÄNDÅ!

2007-11-22 @ 11:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0