fancy face!

Sitt inte där och tjura, vad är det med dig? Vad är ditt problem, for real nu alltså?
DU ÄR BRA. Get it! Var inte så himla orolig och vänd allting mot mig och tro att jag är dum av något slag.
Det funkar inte. Du spelar så hård men jag vet hur du är, iallafall en bråkdel.. PUSS

Allt jag gör just nu är att tvätta händerna, skölja ögat, tvätta händerna.
Nu måste jag fixa ett nummer till löwet så jag kan få en läkartid det värsta är inte att jag har ont eller att det kliar för det gör det inte. Utan att jag ser ut som ett freak, varken mina syskon eller pappa vill kolla mig i ansiktet.
Jag vägrar gå utanför dörren.. kul att jag inte ens kan jobba heller.
Jag trodde att jag skulle få ligga hemma helt ensam idag och bara ta det lugnt för ett tag och andas lite.
NEJ då är båda syskonen hemma också, det är inte okej. Det är verkligen inte det.
Jag tycker inte om det.

Speciellt inte när man har en lillasyster som är 6 år yngre men är 5 cm längre än dig och vill ta alla ens kläder och allt som hör till. Jag får spel och blir som en trotsig 14-åring då jag egentligen ska anses som vuxen och väldigt mogen. Jag är väldigt mogen när jag stampar med fötterna i golvet och säger att min lillasyster är cp för att hon tar mina kläder. Och vem får man BLICKEN av då? Jo faderskapet som tycker att jag borde veta bättre än att stå och skrika på lillasyster som FAKTISKT är hela 6 år yngre. Det spelar ingen roll, tycker jag. Rätt ska vara rätt!

Idag vaknade jag av at jag frös så där hemskt om fötterna, så där som man bara gör när det är vinter. Jag tycker verkligen inte om vintern och det tänker jag inte smyga med. Jag har inte ens ett par riktiga vinterskor.

Nu sköljdes ångesten över mig att jag inte är på jobbet, jag får näst intill dödsångest.
Hur bra mår jag på en skala?

..Såg nu att jag verkligen har trampat sönder golvet i hallen med mina klackar, ooops!

Grattis Lissan fick igår, jag fick inte igår.
Eller jo... min dröm, lite kärlek på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0