genomgång

Lördag: 70års kalas och ska fira farmor, vi kommer dit.. jag har sminkat mig för första gången på 2 veckor.. jag kommer hem till min faster och hon möter mig vid dörren och säger "Hörde att du har gått ner i vikt.. jag ser det" och jag visar stolt upp mig själv och påstår att jag är väldigt snygg även med ett handikappat öga.
Gunnar, min fasters man korkar upp vinarna.. jag vet inte hur många glas jag får i mig sen kommer han fram till mig "Jossan, ska du ha lite skumpa också?" SJÄÄÄÄLVKLART säger jag som en å annan fyllekärring!
Det är jag som 20 min senare har fixat stämmningen i vardagsrummet med alla gamlingar.
Nu är klockan alltså inte mer än 18.00 och jag är väldigt.. väldigt onykter. Pappa kallar mig fyllekärring. Sen bestämmer jag mig för att dra ut på krogen, hur jävla ful jag än är. Bestämmer träff med Sandra, Carro, Frida, Carros Niklas, Carros pappa, Carros mamma och faster med man. Och ja, såklart.. Mickis också!
Jag hinner inte utanför dörren hos min faster förns jag hamnar på arslet och pappa tycker att jag ska åka hem istället för att dra på krogen, 'heeeeelvete heller' säger jag och sätter mig i bilen. Jag minns inte bilresan, det enda jag minns är att jag blev blind, jag såg ingenting på hela vägen. Är framme vid Pompeiji, kliver ur bilen ska börja smsa till Sandra så hon kan möta mig utanför i samma stund kommer allting jag någonsin ätit upp och jag är en levande kran, det tar inte slut. Jag gjorde en Heidi, jag smsade Sandra samtidigt, isamma stund jag får upp det sista kommer Sandra ut "JOSSE FAN GÖRU.. MEN FYFAN JOSSE GE DIG!!!" Jag traskar in, torkar mig och sånt där. När jag väl sätter mig vid bordet efter att ha hälsat så säger 80% av folket, "Josse åk hem för fan!"..'heeeeeeeelvete heller!' Någon beställer in ett glas vatten till mig. Jag är fortfarande blind, sen drar vi vidare till bryggan där vi träffar Sandras pappa och sandras farbror PEKKA! Sandras pappa sa att jag var en av hans döttrar, han hade tydligen en lång lista. Sen så träffar jag på Carros faster Eva och hälsar på riktigt och hon säger att hon nästan börjar gråta för att hon tycker att jag har blivit så fin "OHH DET ÄR JU JOSSAN! JARMO TITTA DET ÄR JOSSAN.. KOMMER DU IHÅG ATT HON SÅG UT SOM EN BOLL NÄR HON VAR LITEN?" en boll? Tack! Hahah.
Jag får i mig en öl och cider där. Jag blir uppraggad av en 43-årig man som jag skrattar rakt i ansiktet fr att han är äldre än min pappa. Sen drar vi till kc iallafall, jag går med Niklas och Carro, jag och Niklas blev bästisar!
Väl inne på kc så är jag högst 5 min med dom jag kom med.. sen hittade jag Linnéa.
och Erika om du läser detta, gissa vem som kom upp bakom mig och ville leka mister cool? Jo, "Carl-Philip".
HAHAHAHAHA. Nog med det, jag och Linnéa åker hem till Ziad, Ziad försöker få mig att sova med sin vän, jag vägrar jag lägger mig i samma säng som dom. Jag ångrar det idag. Jag mår som ett levande arselhål.

Jag vill sova nu.

Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHHA fyfaan josse om du ska festa sådär hårt får du ringa mig nästa gång, så jag får kolla på! Så intelligent att beställa mer öl och cider när man redan kaskadspytt! jojo;)

Nejmen se på fan, Kung carl-filip! Drog du med han in på toaletten?! hahahahahhaa

2007-11-26 @ 00:08:45
Postat av: HAH

Men vad hade grejen varit om jag dragit ut och sen varit nykter och lame resten av kvällen? ;D Lika bra att fortsätta med det man kom dit för...

alltså.. HAHAHAHAHHAHA men nej. "Benny" frågade efter dig också ;)

2007-11-26 @ 08:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0