hahahahaah HAhAhaahaha hahahaHAHAHahah.

Jag älskar Erika när hon ger mig updates om vad som händer....

"ni kanske vill träffa oss och titta film eller något"
hahahahaha.

Alltså jag döööööööööör.. helt seriöst.
För det första: vilken helvetes jävla tur att jag aldrig gav ut numret till "c-f"
För det andra: fyfan jag kan inte andas jag dör av skratt..
För det tredje: fan vad jag skrattar varje gång jag ser hans fejk-namn i min mobil och att han skrev in sitt eget nummer i min telefon hahahahahah..

hahahahahahahahahaha.. hahaha.. är jag hemsk?

varför vill någon träffa någon igen efter att man sett ut som man gjorde den morgonen?
jag undrar hur kräsen han är egentligen, man blir fan rädd om han inte är kräsnare än så.

Jag säger bara; livet är en fest!
'schtek' som "Carl-Filip" skulle säga..


hahahahahahah.


Kommentarer
Postat av: Niclas

Den där "c-f" låter lite som en kompis till mig. Han heter Magnus. ;D

2007-11-05 @ 22:15:30
URL: http://omnixar.wordpress.com
Postat av: Erika

SCHTEEEK! Sedan vet man ju inte ifall "Benny" pratat med c-f innan eller ej.
...men förmodligen. MAHAHA.
Inte bara kolla film Josse, vi skulle även "äta lite pooopcorn och sååå", galet lockande erbjudande ohyes

2007-11-06 @ 15:21:47
Postat av: Anonym

Hahahahahaha får fan huvudvärk av allt skrattaande, hahahahhaa.

2007-11-06 @ 16:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0