huh?

Knark, knull och falskhet - Ja, jag kollade på 'Cruel Intentions', 'Boogie Nights' och ' True Romance'
och allting handlade om det jag nyss nämnde och ändå älskade jag dom filmerna.
Så jävla gött.

Jag måste säga det här, scenen (i true romance) då Christian Slater sätter på Patricia Arquette i telefonkiosk, var det bästa. Det var dagens för mig, det var helt ok alltså, call me a perv men. haha!

Sen vill jag dedikera det här inlägget till min kära homobögvän Mikki, han är bäst.
Han gör fan mina dagar även fast han befinner sig i Göteborg. Det roligaste är att när jag pratar med honom det är som att jag pratar med mig själv. Vi är precis lika vulgära, vi äcklas av det vi själva säger men ändå skrattar vi.
Vi är lika hard on the outside men ett par pussys inombords, vi har konstaterat det nu ja.

"jag snackar inte om min kuk, jag använder den istället."  han har bästa inställningen här i livet, som mig.


- heeeeeeeej.. hur mår du?
- Jo det är väl bra förutom att jag önskar jag vore död..
- aha.. vad kul

- aa jag ler som en hora

hoppas det inte är småbarn som läser min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0