Jag är ful

Jag får ett sms där det står: "hej har du två kronor eller? vi har inte det puss" Jag har världens snålaste vänner.
Men det är nästan okej, för jag har inte träffat en endaste vän på 10 dagar.

Carro och Sandra kom iallafall förbi, jag vet inte om det var för att påpeka att jag såg äcklig och ful ut med mitt öga eller om det var för att äta upp det jag hade att äta hemma. Eller gå igenom varje sms/mms jag har på mobilen.
Tror det var allting faktiskt, videon var däremot roligast.. inte.. att dom såg. Väldigt vackert...
"Vad bra du är Josse!" säger Carro, vad ska jag säga.. tack? Hah.

Efter ett tag kommer vi in på det som vi är bäst på att prata om ja-gissa-vad.. och Sandra är jättesöt och jätterolig sätter sig och särar på benen och skriker ut som vanligt "FAAAAAAAAN det är inte kul jag vill knulla, jag vill knulla hela tiden, ska jag skicka sms till *piiip* eller?" Jag och Carro kollar på henne och utbrister "NEJ" samtidigt.

Carro springer efter katterna som vanligt och skriker att dom tycker om henne så mycket när dom egentligen springer för sitt liv ifrån henne. Jag får skrika på henne som vanligt.

Sandra och jag sitter nästintill på varandra, jag tror vi har saknat varandra lite väl mycket. Hög mysfaktor på den, så kommer Carro och påstår att hon inte får plats i soffan. Sen går hon och besöker toaletten för tvåan med öppen dörr såklart.. "HÅLL MIG SÄLLSKAP!"

Vi försökte planera nyår lite smått men det blev väl inte så jättebra eftersom jag och Sandra bara blir deprimerad på människor som säger "vi har väl middag, firar och så med våra pojkvänner!" Ja, lugnt jag och Sandra ska bara mecka ihop en varsinn låtsaspojkvän så alla blir glada och nöjda eftersom det bara är vi som är singlar kvar i vårat fina lilla gäng. Nä, helvete heller. Får väl skicka in en kontaktannons. Fast snart får jag väl ett mail eller något om att jag är gift eller har pojkvän eller något fint eftersom andra vet bättre om mig än vad jag själv gör, grattis Josefine liksom!

haha mitt i allt nu så får jag ett sms av Sandra:

"Babe, tänkte bara informera dig om att jag ligger i sängen helt klarvaken, inte ett skit på tv. Inget trosskydd för omväxlingsskull eftersom att jag ändå inte kommer få mens förns om ett år. Plus att jag läser en Cosmoploitan som är 5 månader gammal. Men vi hörs imorgon. Hoppas du har roligare än vad jag har. Godnatt, puss."

Mitt svar.
och sen hennes.

"Haha, jag har inte haft sex på två veckor. Det är inte hälsosamt. Jag älskar dig med. Godnatt"




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha asså fyfan, 2 spänn.. hahaa.
Finns det några som oss? Tror faktiskt inte det, haha..
LOVE YOU BABE

2007-11-24 @ 11:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0