KUL JÄTTEKUL!

01.HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10ST?
hemkst intim fråga.. hahahahahaha

02. TAGIT SMÄRTSTILLANDE?
jatack

03. BRUTIT ETT BEN?
nein

04. HAFT SEX UTOMHUS?
härligt!

05. HAFT MER ÄN 10 SEXSTÄLLNINGAR?
probably yes

06. BITIT NÅGON I TÅN?
småbäbisar!

07. GJORT SUGMÄRKE PÅ NÅGON?
Tycker det är fult, men ja okej någongång

08. SUPIT TILLS DU DÄCKAT?
Ja, fast jag är inte lika klen som Amanda

09. ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT?
öh?

10. ÄTIT PAPPER?
men va.. ok.. varför? 

11. KYSST EN 30-ÅRING?
HA HA HA.. men ja..

12. HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER?
Ja och med folk jag känner

13. KÖRT KLÄDPOKER?
Vad ska jag säga? Spela roll, alla har sett mig naken en eller flera gånger

14. TATUERAT DIG?
Ja..

15. PIERCAT DIG?
yep! några ställen ja

16. BITIT DIG SJÄLV I HANDEN?
Finns en rolig historia bakom det här

17. PUSSAT EN GRODA?
euw

18. HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN?
haha DOH  

19. HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ?
Jag lyckas alltid

20. HÅNGLAT MED EN KOMPIS KILLE/TJEJ?
HA japp vi såg ju hur det slutade

21. SVIKIT EN VÄN?
Tyvärr ja

22. TESTAT XTC?
Men nej
23. HASHAT?
hm..

24. SNIFFAT?
Jag och Natta sniffade alltid T-röd i högstadiet, kemin.. bra grejer.

25. TAGIT NÅGON FORM AV MORFIN?
Yes sir!

26. AMFETAMIN?
Jag vet seriöst inte ens vad det är

27. ÄTIT ANTIDEPRISSIVA MEDEL?
Jag äter rakblad :(

28. TAGIT SÖMNMEDEL?
Nope!

29. VARIT PÅ SOC?
Helt seriöst, ja.. jävla "nya generationens skillsmässofamiljer" det är vi det! Med massa problem

30. BOTT HOS EN FOSTERFAMILJ?
Varför skulle jag?

31. EN KONTAKTPERSON?
Jag har inga vänner så jag borde få en

32. VARIT OTROGEN?
Finns inte på världskartan 

33. SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR?
Jag tänder på sånt

34. SPYTT PÅ NÅGON?
Jag spyr aldrig in public

35. HAFT MAGINFLUENSA?
Jag har haft allt man kan ha så antagligen

36. VARIT MED BARN?
Nä, skulle nog ha märkt det nu isånnafall

37.LYSSNAT PÅ HÅKAN?
Ja?

38. CYKLAT I MOTVIND?
Tror du jag orkar det eller?

39. GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG?
HAHA Ebba älskade mig... inte.

40. HAFT TANDSTÄLLNING?
FUCK YEAH!!

41. ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G?
Jag är ett skämt

42. HAR DU TRÄFFAT LEIF LOKET?
han är ju tjock :(

43. HAFT TREKANT?
hah... ja. 

44. KÖPT KYCKLING FÖR VECKOPENGEN?
Ser jag ut som ett barn eller?

45. HITTAT EN KATT?
FAKTISKT! Jävla kisskatt

46. HJÄLPT EN GRANNE?
Säkert med att runka, han har ju sett mig naken ett antal ggr

47. BLIVIT OMSKUREN?
men... ok varför?

48. TRÄFFAT NÅGON IFRÅN INTERNET?
ajjamensan!

49. HAFT SEX MED EN VUXEN NÄR DU VAR ETT BARN?
Helt sjuk fråga... om jag fattar den rätt

50. GJORT NÅGON PÅ SMÄLLEN?
... det finns ett litet problem

Kommentarer
Postat av: erika

"Jag spyr aldrig in public"
Ey jag har för mig att du satt och spydde vid bänken utanför GM en gång, hmmmmmmmm?! eller så var du bara askalas och typ ramlade runt på marken, inte riktigt säker...

2007-11-06 @ 15:30:56
Postat av: Anonym

hahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahaahhaah
hoppas jag inte att jag har gjort.. hahah.

2007-11-06 @ 16:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0