6e Oktober 2lax7

Komiskt att jag gick och la mig strax efter 6 imorse och vaknade av att det plingade på dörren vid 14 snåret sådär.
Jag vägrade att gå upp och öppna dörren, vill man mig något kan man ringa.
Mina ögon går fortfarande i kors, jisses. Sen så var det tydligen bara bra att jag inte drog ut igår, för isånnafall hade jag blvit kalasfull, sen dragit hem lika snabbt tydligen. Jah satt dock och diskuterade eller svarade på frågor och ställde frågor med en intressant man =D hah. Det var min fredagskväll/natt det!

Nu sitter jag bara och väntar på att minigrisen ska ringa mig så att vi kan dra och käka snart!
Idag är mitt hår fult så jag väljer ett annat alternativ, jag tar mössan. Slipper jag bli sjuk också.
SMART.
Till min förvåning blev det inga fyllesamtal till mig igår, den enda som ringde var Sandra och hon ville inte tala om hur full hon var, eller hur kåt hon var utan hon var bara jättearg och jättefrustrerad, och ja.. allt underbart!
Tror folk har börjat förstå att jag verkligen inte är intresserad av att prata i telefonen med en full människa, jag blir bara dryg och jag svarar helst bara: "mm.. OK.. kul."  så trevlig är jag när jag får nattliga fyllesamtal, kom ihåg det!



fyfan vad skönt det var!!
=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0