förlåt emil att jag uttrycker mig så kort

jag kan som sagt inte alltid gå i Emil's fotspår och skriva 7 km långa inlägg, även fast det är jävligt givande och roligt att läsa sen.

                                      image31

Vad ska jag säga om dagen? Jag vaknade som vanligt, försvo mig dock 10 minuter idag eftersom jag är en jävel på att snooza, så jävla skönt att snooza. Snooza låter porrigt. Nej, jag skoja. Jag hatar porr! Nej, nu skojade jag igen. Jag är så jävla rolig, jag vet att du tycker det. Jag saknar Sandra, Carro och Linda just idag! Ni är mina real bitches så jävla underbarast.
Det är onsdag idag dvs vi har utedag och gick på våran promenad, eh promenaden leder till lekparken bakom mitt hus. hahah. Vi äter frukt och kidsen hoppar omkring, leker med varandra är så söta och jättenöjda.
Jag kan inte ljuga sämre än så, det är mord i blickarna hos ungarna, dom vill inte gilla varandra just. Kan inte ens vara i närheten utav varandra, det skriks, bits och dras i hår. Helt underbart! Man vill sjunka genom marken.
Sen var vi tvunga att gå för att lilla T hade problem i blöjan och grät och jag tyckte synd om honom, och F ville tillbaka för att kunna bajsa, vilket hon absolut inte gjorde och vilket hon aldrig gör heller.
Sen sov vi eller vadå 'vi' dom sov. och Lissan och jag fick vaka idag igen då vi hade båda mardrömsungarna i huset, alltså dom är inga mardrömmar utan dom drömmer mardrömmar, haha.. måste rätta mig lite.
Sen lunchen som vi längtade efter, speciellt jag och Lissan. Det skulle ha blivit spaghetti och köttfärsås men NÄHÄ någon jävla skinksås som förvisso gick att äta, men hallå.
Sen ah, jag orkar inte berätta i detalj.. lilla T fattade tycke för min mobil, han blev helt förtjust "Stänga stänga stänga! Ossan stänga!" Det var ett sant nöje att låta dig öppna och stänga luckan på min telefon prinsen!
Förresten trodde Lissan att det var någon av ungarna som hade sagt gårdagens rubrik: "skaka på göten min vän.."
haha ytterst roligt när jag berättade vad det betyder.

Vi bestämde oss för att vi ska korka upp en eller 5 vinare hemma hos henne på fredag, finally. Det är dags för det!



förresten damn..
döda mig långsamt vad snygg man får vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0