Jag unnade mig en tjejdag

Det gjorde jag verkligen, jag ringde och beställde tid för att fixa naglarna och håret sen skulle jag vidare och handla massa med kläder eftersom jag tyckte att det var dags. Tog fan 2h med naglarna, men blev så grymt jävla nöjd!
Sen fick jag vänta 45 min på att få fixa håret, blev gryyymt nöjd med det med. yeeeeey..
Sen skulle vi ha dragit vidare till Kista men helt seriöst.. kom till salongen 1400 blev klar 1830.
Men jag fick med mig två par jeans för mycket cash, haha fast i love them. Sen ett svart björn borg linne, en korallfärgad tröja, en svart assnygg "polo/collegetröja" koola Anna of Sweden, jao.
En grå/svart leopard tröja som bara var lite söt.
Jag var så jävla fin, och han som hjälpte mig med byxorna (testade sisådär 15 jeans, som vanligt.) så kommer han och tar ett poar jag kan ha dom + att dom var assnygga.. han med förresten.

jag skulle ju på "dejt" igår som Lissan kallade det och var tvungen att skvallra för han i butiken.. hahah.. blöev ju måttligt generad.. men vadå.. dejt det skulle jag inte kalla det. Tror jag, aja dejten var; jag och Lissan hemma hos henne i soffan och snackade massa skit. Nu ska jag åka hem!

och vänta på ett samtal hopppas jag..
hade du bortamatch igår elllleeeeeeeeeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0