kul att jag kan stava också.

Idag har väl varit en jättespännande dag, eller kanske inte så jävla spännande. Fast okej, jo lite.
Jag vaknade klädde på mig och allt när jag känner mig svimfärdig och vill gärna dö lite.
Fick världens kramp i magen och tänkte nej nu är det dags, nu räcker det.
Tar tag i telefonen ringer och sjukanmäler mig från jobbet för detta håller inte. Sen försöker jag få tag på någon av mina vänner (med körkort) som vill ta mig till ett apotek.
Heidi ställde upp, men mest för att jag skulle hjälpa henne med hennes hår.
Åker iallafall till väsbycentrum in på Kicks köper massa hårfärger, sen apoteket. Vidare hem till Heidi börjar fixa med hennes hår, sen var det dags för domedagen kändes det som, men det var ok. Det var ingenting. PHEEW!
... lucky lucky me I say!
Heidi blir orangehårig, i med nästa förpackning.. sen nästa slingförpackning. Näpp, det där gick inge vidare.
Sen gick jag ut och träffade Cribbe en stund på en cigg och snackade lite och shit vad jag har saknat den karln.
Var så jävla skönt att snacka med honom lite och bara skratta och ja, det behövdes.
"Ja, så satt jag där på nattbussen spyfärdig - röksugen och kräksugen!"  hahah. I do love you my homosexual boyfriend!
Sen in till Heidi igen som var helt förstörd eftersom hennes hår inte blev ljusare eller alltså snyggare.
Hon lackade något och jag sa till henne, ring en frisör IMORGON! Hon tvekade, men ångrade sig sen.
Så nu håller jag tummarna att hon får bli blond igen, hah. Jag har inte wonderhair baby jag fick också hålla på! 
Och nu sitter jag här hemma och lyssnar på så jävla underbar musik och bara, aaah njuter av mitt liv för just idag blev det mycket bättre när jag fick svart på vitt. Behöver inte oroa mig längre! =D feel greyt.

Idag fyller också min storebror Daniel 24 år, herregud. Tiden går alldeles för fort, och schysst svar man fick tillbaka på grattis-sms:et "åsna, tack" Ja, älskar dig med bror. Jag saknar honom helt sjukligt mycket. Jag saknar min lilla brorson också, det är inte okej att jag knappt känner min brorson. Usch. Men kul att ni är bosatta där ni är också, Benjamin bor i Falun med sin mamma, Daniel bor i Gävle och lever göttliv och är typ svinrik!
Tycker du kan bjuda över din lillasyster snart, jag vill göra Gävles stad osäker, haa ha.

Imorgon ska jag upp och hoppa igen och gå till jobbet som vanligt. Det blir nog bra det.

DEN HÄR MUSIKEN FÅR MIN KROPP ATT DANSA!!


let his beat control your body...

man blir ju nästan kåt.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Din blogg är alltid lika rolig att läsa. Mestadels för att du är ärligast i stan och för att du inte censurerar något. En stor puss på dig.

2007-10-04 @ 22:04:39
Postat av: Anonym

Tack Nathalie, känns härligt.. nu kan jag fortsätta mitt bloggande! =D

2007-10-04 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0