kul, jättekul

stockholms blodbad für alles

wie, kul att jag känner min kropp alldeles för väl vid det här laget. Hur fan visste jag att den skulle komma idag? Aja, skönt.
Nu vill jag inte gå ut ikväll, jag tänker nog inte göra det.
jag mår illa och jag har sprängande huvudvärk sen gör magen jävligt ont. så jag skiter fan it.
Gillar inte det här känner mig så jävla klumpig, jag känner mig tjock.. och jag känner mig ful.. nu kan den ta slut lika snabbt.
..så jag blir mitt vaaaackra jaaaag igen!
(ja, jag tittar mycket på disney.)

..whatever.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha skojar du. Jag känner mig som en
valross som käkat 500 bullar och blivit
en stor runt boll som studsar runt.

2007-10-05 @ 13:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0