woman like a man

Jag börjar bli så trött på mig själv, varför kan jag inte bara sätta mig ner och andas en sekund för? Förstår inte, sen är mitt tålamod inte alls på topp. Jag orkar inte med små incidenter som blir så jävla stora i mitt huvud, jag VILL ju inte förstora saker. Sen vet jag inte säkert om jag förstorar dom heller...
Men jag vill bara spy på fjäskande människor, människor som låtsas vara något annat än vad dom är, folk med [B]NOLL[/B] personlighet.

trött jag blir på människor.
trött på dom flesta ungarna på mitt jobb eller nej, vad hemskt.
Men vissa jag blir ju fan helt jävla galen och vill skrika rakt ut.



och VARFÖR har min playlist bara massa kärlekslåtar?
jag blir fan deprimerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0