capish!

Vad är problemet egentligen förutom att jag tänker sönder min skalle till huvudvärk.
Jag vet int vad jag ska säga jag ligger helt stum. Jag har aldrig varit så här förut?
Då har jag bara sagt rakt ut det jag vill säga till personen i fråga. Varför blir det så jävla jobbigt för mig nu då?
En del av mig säger bara "spring, innan det är försent" den andra delen säger "försök iallafall" jag blir galen.
Men att jag inte får den närheten jag söker stör mig så grymt mycket. Nu känns det, för ett tag sen brydde jag mig inte. Men nu har det gått så pass lång tid att jag gör det. Vadå, är det mig det är fel på eller? Hur jag än vrider och vänder på det så blir det fel. Just nu skulle jag behöva någon som kan mig innan och utan. För det här håller inte, hjälp mig.


... visa ditt intresse eller förlora mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0