ska jag skratta eller ska jag gråta?

idag skriver en människa på msn som jag hade en viss connection med förut.. alltså mitt från ingenstans:
"gillade du mig förut?:s" svar: inga kommentarer!
"okej.. hmm.. du är skum :s!" svar: JAG? varför är jag skum för?
.. och jag fortsätter och säger som det är eller ja, var..
så säger personen i fråga: "men varför sa du aldrig något för?! LÄR DIG"
Vad ska jag lära mig? Jag lydde bara magkänslan och den sa att jag inte skulle säga någonting..
.. det går någon minut och då får jag: "nej det här är inte okej.. du slutade ju bara höra av dig! VARFÖR sa du inget? :(" 
men okej, ursäkta mig då... ursäkta mig att jag alltid träffar människor som inte kan läsa mitt kroppsspråk.
och det var inte JAG som slutade höra av mig. Det ska vi ha klart för oss iallafall.
Sen skrivs det igen och då får jag: "antingen kommer du hit nu eller så åker jag till dig för vi måste snacka om det här!" hahahahahahah.. helt seriöst blir jag så trött. Det här var ändå i feb/mars och nu tas det upp.
Jag kan säga såhär, aldrig får man tid att andas i sin egen takt..

sen tills sist får jag: "FAN.. du skulle ha hört av dig och sagt något"  vänta nu.. har jag sumpat något!?
Från och med nu Josefine Törnberg ska du säga exakt så som du tycker från början, och jag har börjat bra faktiskt.
tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0