Aleksander den Store

Det är verkligen jättekul att vara sjuk, eller inte. Fast skulle ju inte vilja påstå att jag är döende sjuk. Har varit s¨sjukt rastlös idag så det finns inte. Har varnt mig vid att jobba även fast man är dålig. Men imorse kunde jag inte ens snacka så det kändes ju si så där.

Jag har iallafall hunnit duscha, rensa min garderob, gett bort halva garderoben till min syster. Men byxorna hon fick var ändå för korta. Jag rensade min underklädeslåda också. Det var ju jätteroligt. Jag hade trosor och massa roligt över hela sovrumsgolvet. Min lillasyster kommer in "faaaAAAn vad mycket underkläder du har!!" Jo, tack jag vet.
Jag slängde ungefär 10 par trosor iallafall. Det är en bit på vägen och hon fick mina bhar som är alldeles för små.

Lillasyster - du vill ha mina ögon, för jag har blåa ögon
Jag - nej, då vill jag hellre ha Pontus ögon (lillebror) för han har isblåa
Lillasyster - ah, du har gröna.. fett fult
Tack så mycket. Det hyser mycket kärlek i familjen Törnberg.

Kommentarer
Postat av: Han

Gröna ögon är vackra....

2008-04-15 @ 20:43:55
Postat av: j.

Jag vet, jag tycker om mina ögon.
:) Så, tack. Hihi

2008-04-15 @ 21:20:30
Postat av: Sylvia

GREEN EYES ARE THE SHIT!

2008-04-15 @ 23:02:24
URL: http://sylvia.orgypistol.com
Postat av: S

hahahahhaa

2008-04-17 @ 07:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0