Det här med glasögon

Jag är helt upp för att köpa ett par jättesnygga glasögon bara för att, bara för att ja, jag är jättesnygg i glasögon.
Jag satt och funderade lite och kom på hur mycket som helst jag vill köpa och fixa och greja och dona.
Ah, jag blir aldrig klar. Klar i huvudet alltså.
När det ena är borta, kommer det nya.

Sen så vägrar jag att klippa mig. Jag skiter i hur slitna mina toppar är just nu. Det är ändå bara jag som tar i mitt hår och om det SER för täskigt ut, live with it. Jag kan inte klippa det nu, det tar emot. Det måste få växa ut igen.
Kan någon påminna mig om att jag aldrig mer ska klippa lugg heller? Hur mycket jag än vill. Slå mig eller någonting som gör att jag inte tar saxen i egna händer. Jag tröttnar ju dirr.

Jag vill ha min telefon nu, snyft.
Satt förövrigt och diskuterade med Mikki idag om att vi ska börja vårat nya liv så här inför sommaren så man kan visa sig på stranden. Jag menar, man kan ju tightas till LIIIIITEGRANN iallafall. Vad händer i samma veva? Jo, jag slänger i mig en McFeast, för ANDRA gången den här veckan.. eller okej, den här veckan har precis börjat. Men ni förstår. Hamburgarna sätter sig ju ändå bara i tuttarna tydligen, LÄGG AV. Ja, jag skriker.

Någon som har koll på derbyt!?!? Vad händer?? Vinner vi eller????
och med "vi" menar jag såklart AIK.

Nej, om man skulle ta och sova lite och hoppas på bättre väder och lite kryare hals tills imorgon.

/J - kittlar dödsskönt i kistan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0