hush!

Igår när E ringde mig när jag var hemma hos Sandra så frågade han vad vi gjorde och jag svarade: "vi diskuterar sex!". - Ovanligt! Kom det ut från hans mun.

Sen kom jag på mig själv att det är nästan det enda vi i min fina lilla tjejliga pratar om för att vara ärlig. Sex.. och ännu mera sex. Börjar vi gå in på sentimentala saker så börjar alltig någon gråta och kvällen blir förstörd. Eller börjar vi diskutera politik så blir alla som sura på höns och det är kackel överallt. Men inte när det gäller sex, då sitter vi sansade och lyssnar och tittar på varandra och förstår varandra, och ibland förstår man inte alls.
Då är det mest dom som inte förstår sig på mig när jag förklarar något. Ibland är jag för extrem för dom.

Ungefär som när "anonym" säger:
"Gissa vad jag har gjort som jag adrig trodde jag skulle göra"

Jag sitter på helspänn och väntar mig något riktigt riktigt smaskigt och hon berättar att hon har haft cybersex med sin pojkvän. Och då tänker ju jag självklart att båda två har slagit på camen och börjat roa sig med sig själva framför varandra och det blev riktigt nasty. Istället så var det bara HAN som hade haft camen på. Det förstörde hela stämningen för mig. Som jag alltid säger, skare va så skare va! På riktigt. Go for it!

Sen blir jag chockad varje gång över hur många som egentligen fejkar orgasm, jag blir chockad på riktigt. Jag skulle aldrig ha sex utan komma jag med. Är det så att personen kommer före så går det andra att fixa, fixar inte denna det, så fixar man det på egen hand. Come on liksom!

" A-möten för kvinnor som får sendrag i lilltån under ridning" Carro och jag är vardinnor, välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0