jorå satte!

Lördagskväll och jag sitter hemma, nykter i sin vanliga ordning. Eller kanske inte. Men oftast nu för tiden.
Hade jag inte hånglat upp min vinare helt igår så hade jag nog inte bangat på att gå ut idag.
Nej, istället sitter jag hemma vid datorn och har absolut ingenting att göra. Finns inget intressant på TV heller.
Och nej, jag kan inte ladda ner filmer heller, jag vet inte hur man gör ens.

Ingenting är som det brukar, eller verkar. Jag är lite lost i mig själv. Jag gillar inte när jag blir osäker på mig själv, vad det än gäller. Vad är det du gör med mig egentligen? Jag vet inte, och du verkar inte heller veta det. Men du kan ju gärna ta reda på det. Lugnt ena dagen, andra inte. Som sagt än en gång, hur lyckas jag? Varför jag?
Någon där uppe gillar inte mig tror jag. Jag säger bara: hush baby, hush så länge. Tills du verkligen gör det du säger.

Mycket snack, lite verkstad fungerar inte i längden.

Om man kanske skulle ta och börja träna igen då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver så bra!!!

2008-04-06 @ 11:06:25
Postat av: j.

Tack! :-) vem du nu är.

2008-04-06 @ 11:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0