Kreta

Idag drog jag en snabbis till Kreta och solade. Faktiskt. Det var asvarmt.

Jag har hunnit umgås med Heidi också, det var väldigt trevligt. Det var ett tag sen nu om man jämnför med tidigare dvs. Ungefär sisådär varje dag. Det första hon sa när jag kom ut till bilen var "faaaaaaaaan vad snygg du är" Självförtroende bost, eh ja tack. Tackar tackar! Det är mina solglasögon som gör grejen.
Satte mig i bilen och sen var vi gamla vanliga vi igen. Om folk skulle höra hur vi pratar och beter oss så skulle man tycka att vi är dumma i huvudet. För dom skulle ha ganska rätt också. Vi är inte friska någonstans.
Det skulle vara kul att sätta upp en hiddencamera i bilen eller att någon skuggade oss och filmade oss och la ut på youtube. Jag skulle kolla varje dag. Idag LEKTE vi två gamla tanter i 70-80 års åldern. Vi kom in på Gösta, och Göstas hund Maja, som har gått bort.. tragiskt nog.
- Men Maja var ju gammal, kära du
- Ja, men det är Gösta också

Som sagt, vi är friska.


Jag satt och tänkte på en sak tidigare idag. När ska någon, någonsin göra en jätteromantisk film där dom visar hur kärleksparet(n) knullar sönder varandra brutalt? Jag bara undrar. Hur tråkiga är inte alla filmer som finns där dom är jättekära, jättegulligt verkligen. Men så när dom ska knulla så är det som att kolla på två oskulder som aldrig sett en fitta eller kuk förut. Och allt är i slowmo. Jag menar, ge mig lite action. Och hur det ser ut in real life.
Kanske inte för alla, men dom är ju bara tråkiga. Eller ömma.
Jag älskar romantiska filmer, men dom kan ju överraska iallafall fem minuter i filmen så man blir lite lycklig och inte bara jätteavundsjuka på dom där kära människorna och tänka "varför gör inte någon så där för mig för?", "men ååååååååh vad GULLIGT!!", "tänk om var min älskling så där snygg och SÅDÄR rolig.. och jääääääättesöt".

Sen finns det inga i min närhet heller som ger mig något hopp i livet heller. Alla kärringar på mitt jobb kan bara prata om hur jobbiga deras män/killar är. Och om man kommer in på sex så är det typ "sex, vad är det?" eller som när jag sa till Lina en gång när hon mådde illa
- men du kanske är gravid heh
- för att blir gravid måste man ha sex
Dom ger mig verkligen hopp om livslång kärlek, verkligen. Tacka fan för min livliga fantasi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0