SVERIGE PUSSAS OCH KRAMAS!

och today it really does. Hur jävla underbart är det inte att leva just nu? Ah, jag undrar då det. Varit ute HELA dagen, jag valde helt rätt klart kläder till jobbet. Tubtopsklänning och leggings (som jag förövrigt vek upp så jag fick sol överallt.. typ). Helt jävla underbart! Känner mig på strålande humör.

Mina pojkvänner börjar höra av sig igen, det är ju lite komiskt. Men bara väldigt lite om jag får säga det själv.
Jag är hungrig, jättehungrig. Jag åt världens godaste fick idag till lunch. Till och med praktikanten Lisa gillade den, det var ju kul. Hon har lite svårt för det där med konsistenserna ibland.
Imorgon är det Lisas och Sopfias sista dag, lite trist. För en gångs skull i mitt liv har jag accepterat och faktiskt gillat två yngre tjejer. (okej, Isabell du är ett undantag.) Som sagt, det ska bli trist, men dom tar med sig kladdkaka imorgon.. kan ju inte älska dom mer än så liksom. NEEEEEEERÅ. Gullisar.

Jag och Lissan hade detaljerat sexsnack idag.
Det funkar inte längre.. jag blir frustrerad och förbannad.
Jag kan inte ens försöka låtsas som att jag inte ens tar vid mig lite..
men hela min kropp skriker efter annan kropp. Kan man säga så?
Jag vill ha någon som kan mätta min hunger både psykiskt och fysiskt.
Ska det vara så svårt?


Sa jag att jag älskar det här vädret?
Jag längtar tills på lördag, ska äntligen sätta mig i frisörsstolen och hoppas på det bästa!
LOVE IT..

peace!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har också vart ute mkt idag!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-24 @ 20:28:06
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Lissan

Jamen lite mätt blev du ju iaf...i magen! Tur d ju..

2008-04-24 @ 20:45:09
URL: http://lissans.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha, lisa med konsistensen!
I know you gonna miss us ;) .. men förhoppningsvis möts vi igen! haha, oj så djupt de blev! kladdkaka imorgon, yumyum! ät inte muffisarna de var aptorra, ba så du vet!

2008-04-24 @ 20:54:12
Postat av: j.

Lissan - mätt av MAT ja! Det är ju ingenting. :D

Sofia - Klart jag kommer! hihi. Men okej, nä då äter jag väl inte dom då.. är det du som bakat dom?

2008-04-24 @ 21:30:02
URL: http://josefinet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0