Tounge-wrestling with myself

Igår kände jag mig frisk, det måste ju ha varit ett gott tecken tänkte jag när jag hade en lillebror bakom mig som febrade och yrade och fick totalryck på min underbara DVD som inte ville som han ville.

Nu sitter jag här själv med feber och kan varken sova eller vara vaken känns det som. Vad gör man då? Jo, man tar och bloggar lite om livets underverk. Jag är ganska glad, även fast jag är sjuk. Ska inte klaga.. förutom att jag inte kan svälja, gulp. Det kliar i öronen och halsen och jag både fryser och svettas så där underbart som man kan när man är sjuk, yey.

Jag hade världens pusskalas idag vid lunchen. Prinsen var på strålande humör och tyckte att jag behövde lite kärlek. Världens sötaste kille. Dock 2 år gammal, men det är same same.. han är bäst. Han tyckte nog det såg ut som att jag behövde HUNDRA pussar. Och så kramade han mig sådär gulligt som bara en sådan liten sötnos på 2 år kan göra, fniss.

Sen vid mellis ville jag dö lite, så jag gick hem kanske 8 minuter tidigare. I hallen möter jag den där snygga pappan. Han försökte skämta med mig lite med glimten i ögat "vi ses imorgon halv7 då ;)" Jag fattade ju precis vad han menade så jag blev nog illröd i ansiktet och var tvungen att förklara mig. Han tyckte synd om mig bara.
Sen säger han "man kanske borde ta ditt nummer så man kan ringa och väcka dig på morgonen och kolla om du kommer" hahahah. Jag tror han vill ha mig. NEEEEERÅ. i wish.

Hem igen slängde mig i ena soffan, lillebror på andra och båda ser ut som vrak. Vi drog på 'Rena Rama Rolf' det var ju inte igår direkt. Skratta kunde man ju också.. tack Gud.

Kommentarer
Postat av: lisa

Tänke bara tipsa om min tävling :)
pris: bamboo örhägnen!

http://lisaholmqvist.blogg.se/1208189702_tvling.html

2008-04-14 @ 20:28:20
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

Krya på dig. Och om du är hemma i morron får du skriva mycket. Så jag har nåt att läsa på jobbet....

han

2008-04-14 @ 22:21:19
Postat av: J.

Tack, det ska jag göra! Försöka duger åtminstone :-)

2008-04-14 @ 22:40:26
Postat av: S

Jag hade langat fram nummret, fattar du väl.

2008-04-17 @ 07:19:26
Postat av: j.

Du förstår inte hur snygg han är.
det är.. man dör.

2008-04-17 @ 08:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0