Valborg är överskattat

Om det är någon "högtid" jag avskyr så är det Valborg. Så jävla onödig dag egentligen. Fira in våren, mm yeah visst. Alla högstadie ungdomar i hela Sverige är skitfulla och ligger och nuppar i någon buske. Yes, vad rolig dag. Bara en dålig ursäkt till att få supa. Sen så är det ALLTID dåligt väder. Nu kommer regnet också. Yes, jag tänker ställa mig och kolla på en majbrasa. Nej, det tänker jag absolut inte. Jag är inte bitter, det här är bara en tråkig dag. Jag ska gå ut och bli full i helgen istället. Det är min stora plan.

Det var en skön dag på jobbet idag faktiskt. Har varit riktigt glad och det har varit mysigt och lite folk!
Hade världens mysstund när det var dags att väcka småttingarna. Först vakna lilla I och satte sig i mit knä och gosade in i mig så satt jag och klappade på hennes hår och hon satt bara och log. Hur jävla söt som helst!
Sen vaknade prinsen och ställde sig upp och kollade på mig "eh ursäkta, mys med mig" och så satte han sig i mitt knä så la jag mig ner och han låg över mig så klappade jag på honom. Världens bästa prins!

Sen till mellis så sa jag till krulltotten att vi borde käka glass. Så då gjorde vi det. Alla ungarna var helt smutsiga i ansiktet och helt nerglassiga, jag satt mest och skrattade åt dom små lortgrisarna. Sen så var det blöjbyte på prinsen så han norpade åt sig mina solbrillor och var hur jävla söt som helst. Så sa jag åt honom att kolla på sig själv i spegeln.
- Titta, vilken snygging i spegeln!
- AAH, cool.. hihih
Bästa killen ever. Önskar att jag hade "rätten" till att lägga upp en bild på honom när han har dom på sig.

Min visdomstand dödar mig, helt seriöst. Varför jävlas dom med mig för? Först känns dom inte alls. Sen dyker dom upp en bit och jag får hur jävla ont som helst i några veckor. Får till och med ont i halsen och huvudet. Sen så försvinner det. Lite väl irriterande om jag får säga det själv!

Som sagt... mmblä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0