Dålig update

Men idag har jag iallafall varit på Stinsen med min faster och farmor, ah jag vet.
Fick med mig (haha) ett antal tröjor. Ett par schyssta stövlar till i höst. Eh, två ringar. Ett par örhängen. Eh, eh eh.EH.
Köpte till och med 3 tischor till min lillebror, asasnygga. Sen fick min padre en schysst keps med.
Så när jag ger den till honom "jag som slutat med keps", rolig pappa. Verkligen!

GICK till gymmet, gymmade 18-19 med Frank, min PT. Sen tog mig en prommis på 20 på bandet, sen tog jag mig en solning sen tränade jag lite mer styrka. Eh, jag kommer inte kunna gå imorgon kan jag meddela.

Imorgon ska jag och Lena iväg och kolla trycka och tröjor som vi ledare ska få, riktigt ruligt.

Nåväl, nu ska jag duscha och försöka hitta min telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0