Det här är med våld inom familjen

Min pappa har fel på knäna. Jag har fel på knäna. Min lillebror har fel på knäna. Min lillasyster har fel på knäna.
Jag och Pontus har klarat oss från en sak. (THANK GOD!) Att knät har hoppat ur led.

Min lillasyster sitter och berättar om hur det var när hon fick sitt knä ur led på cheerleadingen.
Jag kan bara sitta och skratta och bli ganska äcklad faktiskt. Fyfan. Tur att jag bara får leva med slatter av tredje graden då och knäledsinflammationer ibland. Sådär.

För att snabbt gå igenom det så la sig knäskålen på sidan. Den hängde. Som en pung.
Ambulansen kom. Hon skrek, skrek jättemycket. Väl inne på sjukan skulle dom rycka till i benen så knäskålen la sig tillrätta igen. Sandra skriker och skriker. Mamma tar tag i henne "SANDRA LUGNA NER DIG!" Lätt för henne att säga.
Mamma är 164, Sandra är dryga 173, om inte ännu längre. Bjässen! Sandra klappar till mamma "RÖR MIG INTE!!!"
Då hugger läkaren tag i Sandra "SANDRA, SLÅ INTE DIN MAMMA!". Sen sövde dom henne.
Morfin gör susen.

Våld inom familjen var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0