Drömtydare?

När jag väl tänker drömma något mysigt så gör jag det. Men det slutar alltid jättedumt.
Jag hookade upp med Björn Gustavsson. Det var väl kanske inte riktigt honom jag ville drömma sked-drömmar om.
Men nu gjorde jag det iallafall.

Men sen när vi skedat färdigt hamnar vi på min mammas gård. Det är massa andra killar där. Och helt plötsligt ska jag välja och vraka. Jag får panik och tar tag i Björn. Sen helt plötsligt tar någon upp ett kit med massa sjukhus saker.

Nu kommer det sjukaste. Jag ska köra upp en sak i röven på Björn och ta ett "prov".
Vad för prov vet jag inte. Det var bara jätteskumt.
Nemas problemas tänkte jag när jag väl var där. Sen skulle vi ju få upp den i röven med.
"Mamma vart är glidmedlet?" Jag hoppas att jag aldrig i mitt liv frågar min mamma efter sånt igen.

Jag kör upp den på honom. Ni kan ju tänka er vad som kom i det där röret.
Han började skratta som fan. Jag spydde. Varför skulle jag ta hand om det här?

Sen vaknade jag iallafall. Jättetäppt i näsan och ont i armen.
Sen ringer C. Jag hinner bara säga några ord..
"är du kåt?" hahahah.

Jättekåt efter min MYSIGA dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0