"du vet sån här tabledance"

Den här dagen/kvällen har ju varit givande. Låt mig skratta. Jag har snart fått sittsår av att ha suttit för mycket idag.
Imorgon ska jag ta en promenad när jag vaknar. Regnar det, tar jag på mig gummistövlar. Regnar det inte kommer jag säkert inte orka att ta en promenad. Duggar det, ja låt gå. Heja Josi, Heja Josi!

Jag fick ett SMS idag. Eller ja, det var väl fler än ett. Det var komiskt.
Men jag lever ju i ett skämt, eller hur var det?

Skämt å sido...

Jag börjar bli trött.

Konversationen med A:
Jag: dansa i knät lite kanske
A: ja, sån där... sån där... vad heter det?

Jag väntar.
A: TABLEDANCE?
Jag: hahahhhahahahahaahahahhaah -avlider-
A: eller vadfan.. TABLEDANCE!?!?!?
Jag: LAPDANCE kanske?
A: precis det jag menade..
Jag: hahaha
A: tyst!


Så roligt har jag haft idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0