"Han var väldigt intresserad av Hitlers avföring"

God eftermiddag mina små pullor!

Vad händer då? Själv vaknade jag för cirkus två timmar sedan. Jag vaknade på ANDRA sidan sängen och halvsatte mig upp och tänkte "okej, och vadfan gör jag på den här sidan?". Jag kom inte fram till något vidare bra svar.
Hade dock väldigt ont i naveln och i handleden. Har väl våldtagit mig själv i sömnen eller något annat tragiskt.
Fint väder har vi ju här hemma i Sveriget iallafall. Eller?

Imorgon ska jag klippa mig. OOOODILALI!
9.30 ska jag befinna mig på Joe's.
Det är min hobby! Min hobby är inte så jävla billig alla gånger.

Idag ska jag ljusa upp min lillasysters hår också. För den som bryr sig menade jag.

Näni. Nu ska jag göra iordning kaninens bur eftersom ingen annan gör det!

stamp stamp/ josi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0