"HEPPÅÅREE"

Över 20 samtal om just en enda sak. "KOM HIT NU"

Grabbar grabbar grabbar... vad ska jag säga?

Jag vill inte vara den som är den. Jag älskar impuls saker men att slänga sig i en taxi efter att bara ha dragit på sig ett par byxor och en tröja är inte min grej. Åker jag iväg för fest, vill jag helst
1.DUSCHA
2.FÖNA HÅRET (vilket jag INT kan göra nu, I LÄGENHET)
3.SMINKA MIG
4.VÄLJA KLÄDSEL

Att vilja och kunna har ibland en övervägande gräns... iallafall när man ser ut som jag gör för tillfället.

Gillade dock kompisens röst. Även om han klickade mig i örat. Hahahaha.
"Ligg hemma i sängen och fila på dina naglar då, vi skulle ju ha kul".

Ibland vill jag vara kille. Då skulle jag dragit på mig ett par sköna baggysexypanties, en schysst tröja, jag hade förmodligen haft rakad skalle så jag hade ALDRIG behövt tänka på frissen.
Jag hade varit där nu. Men så är inte fallet. Sorry fellows!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0