Hur, Var, När

Igår hade jag bakis-dag med Malin.  Vi tog oss till Kinarestaurangen först och försökte njuta av maten. Men istället blev vi jagade av getingar hela tiden. Vi vägrade gå in och sätta oss. Så satt vi kvar där och skrek och viftade med armarna istället. Sen kom Frida och Sandra förbi. Men dom ville äta pizza så när vi ätit klart gick vi över till Campino.
Folk måste trott att vi var väldigt hungriga.

Sen traskade vi iallafall vidare till centrum. Frida gick dock hem. Sedan svängde Sandra också av hem till sig. Men jag och Malin fortsatte. Jag gick in på carmen för att köpa en mousse som tar bort gula toner i håret. Ja, såna fanns visst i mitt stackars hår. Som ALLTID är fint. Nåvääääl!

När vi var där inne och kollade runt på gardiner och lite inredning med fick jag som ett slag i skallen och i magen och min längtan att få bli sambo på riktigt växte på 10 sekunder. Helt plötsligt ville jag vara jättevuxen.
Jag vill ha en man att komma hem till. Jag ville köpa såna där kylskåpsmagneter med gulliga citat på.
Det fanns jättefina ramar. Ja, allting. Sen blev jag lite deppig. Jag vill inte ränna runt som jag gör.

20 men känner sig som 30? Hahah.

Jag är hungrig. Bry er inte om att läsa det här egentligen, hahaha.

Kommentarer
Postat av: belle

hänger och hänger. haru inte varit där nån gång? :)

2008-08-24 @ 20:10:38
URL: http://bellso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0