mähä

Det var den bästa rubriken jag kom på för tillfället. Nu är jag iallafall nyduschad och sitter kvar med handduken den som kanske brydde sig en smula och tänker på mig naken. Ja, jag vet att ni är många. Poor you!

Tog mig till gymmet idag. Det behövdes men fyfan det var jobbigt idag. Fick kramp i smalbenen ungefär hela tiden.
Sen mitt i allt så tog jag mig en solning. Skulle inte gjort det. Fick knappt på mig kläderna efteråt.
Sen så trodde jag att brandlarmet hade gått. Tom Jones VAR brandlarmet. 

Kom ut därifrån helt jävla söndersvettad. Lena (faster) skrattade åt mig. Jag var irriterad för att jag knappt fick på mig min SPORT BRA.. "STAY IN PLACE". Den är ungefär 10strl för liten, ändå använder jag den. 
Tror ni det var lätt att dra på sig den när man är helt varmt och fuktig?!?! Eh nej. Jag stod där inne och skrek och höll på bryta mina naglar hela tiden. Den är verkligen stay in place. Kan inte andas, sen så blir tuttarna nästan platta. Asroligt!



 

Kommentarer
Postat av: belle

Yes we do. :D

2008-08-24 @ 22:31:29
URL: http://bellso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0