Man ska aldrig lova något man inte kan hålla

Pratade nyss med min madre i telefonen. Jag skulle förklara för henne att hennes son (äldsta), min enda storebror ska bli pappa igen. Till en liten flicka. Hon blev helt knäpptyst. Efter några sekunder "är det sant?".
Det är skitasant. Hur känns det att bli farmor (igen) vid 42års ålder? He he heee.

Sen skällde hon lite på mig och sa att jag absolut inte får flytta långt bort. Och att när jag får barn ska jag bo kvar i Märsta. Vilket jag har svårt att tro att jag kommer.

Det ultimata hade varit om jag nu var gravid. Var mitt i en flytt, utan att hon vet det.
Och berättar att jag ska ha barn. Likaså ska Daniel. Hon hade säkert börjat hyperventilerat och börjat gråta.
Sen hade hon bett mig komma dit så skulle vi läst igenom alla böcker som finns om graviditet, förlossningar m.m.

Gud vad roligt. Varför är jag inte jag på smällen för????

NEJ JUSTE.. man kanske ska ha en pojkvän och kanske ha SEX för att det ska hända.


... nu blev jag bitter

Kommentarer
Postat av: J

Gnällspik

2008-08-28 @ 00:12:53
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0