När man ska vara tyst och inte

Dom stunderna jag tillbringar tillsammans med mig själv. Min kropp och vill kunna känna mig avslappnad och känna att "åh, äntligen ensam, äntligen time to do my thing. Äntligen time to lätta på stämbanden" istället för att knipa igen och tycka att det var ovärt efteråt eftersom det dämpar själva grejen med 50%, det är inte ok.

Just vid dom här tillfällen önskar jag att jag inte hade något djur som lät. Och jag önskar att jag ska slippa glömma bort djuren i framtiden och stänga dörren så dom inte kan störa.

När katten är nere på golvet och svarar på mina "ljud" tog jag till med ett aggressivt tonfall:
"HÅLL KÄFTEN KATTJÄVEL!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0