Skjut mig!

Jag undrar vart alla mina sensuella, fina, ljuvliga, sexuella, kärleksfulla drömmar tog vägen?
Helt plötsligt måste jag gå med på att drömma om saker som hänt för ÅR sedan. Jag måste gå igenom det IGEN.
Jag vill bara lägga mig ner igen och skratta åt det egentligen. Men jag kan inte. Jag har ingen ork.

För och främst så drömmer jag att jag ligger i min säng. Men min säng på Lyckostigen, där jag bodde förut.
Killen jag träffar (har aldrig sett honom förr) går och lägger sig UNDER sängen med någon liten rödhätta.
Dom börjar knulla. UNDER min säng! Ok, tänker jag och försöker sova. Efter ett tag vaknar jag och tycker att något känns lite skumt. Jag vågar egentligen inte kolla under sängen, men gör det ändå.
Det är som en pool under sängen och dom är döda. Jag flyger upp och lägger mig igen.
Kollar igen.
AH, stendöda.
Jag gör ingenting utom att planera för mig själv att jag ringer polis/ambulans när jag vaknar nästa gång.
I samma stund jag ska gå upp och ringa polisen kryper dom fram från sängen.
- MEN NI VAR JU DÖDA!!!
- ah, vi vet.

Ja, men det är ju fullt normalt att bara stiga upp sådär igen när man dött en gång redan. Ja, självklart!

Killen som skulle föreställa MIN dejt kommer fram till mig och börjar krama och pussa på mig.
- hörru.. du knulla nyss med henne?
- ja, men bara lite.. jag är ju kär i dig!
Ja, men då så. Då är det ju lugnt.
Eller inte.

Senare försvinner jag ut i natten och hamnar på Märsta station där jag träffar på R (vad han nu än gjorde där), jag möter på J, M, T. 
R, skäller ut mig för att jag har nämnt honom i min blogg. Jag försöker försvara mig. Sen skrattar han. Sen blir han irriterad igen. Ok, lika schitzo som förr i tiden.
En bit bort står en husvagn. I den husvagnen bor inte vem som helst utan ANNE. Hahahah. Anne är där, Natalie är där och deras vän Jenny eller vad hon nu hette. Anne kommer fram till mig och ber mig sluta träffa R för att Jenny är intresserad utav honom. Jag förstår ingenting eftersom att jag INTE träffar R och jag börjar skratta.
Då blir jag utskälld av hela ligan. Hahahah. Jag förstod ingenting som vanligt. Hur lyckas jag alltid?

Sen kommer R fram och frågar om jag vill sova hos honom. I samma stund börjar Jenny-tjejen gråta och backar och tackar nej. Han går mot mig och tar tag i mig "kom igen, skärp dig! Sov hos mig nu". Jag vägrar.

Jag vaknade och kände att. Ja, jag kräks på stockholm. Vem jag än någonsin kommer träffa så känner någon, någon den, den andra, bla bla bla BLAHA. KRÄKS. Nu var det här bara en dröm. Men med verkliga personer.

Skicka mig på kloster någon!

Kommentarer
Postat av: Anne

Fan vad jag älskar att du drömmer om mig ;) Trailer trash-Anne liksom hahaha

2008-08-08 @ 13:32:53
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: Anne

Fan vad jag älskar att du drömmer om mig ;) Trailer trash-Anne liksom hahaha

2008-08-08 @ 13:33:07
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: Tutten

Haha, sjukt roligt! ;)

2008-08-08 @ 13:34:31
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: J

Haha den va bra, paraply säger ni. Fuck you säger jag. Den ska jag sno å säga att ja kom på själv.



Skev dröm, jag drömde loss att de hade gjort om min lågstadieskola till laser dome-hall å ja kuta runt å sköt å va bäst påre.. det var fint och som det ska vara.

2008-08-08 @ 14:27:53
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0