Softa ner ett par hekto

Jag har varit med om tjejer som varit uppe i varv över att få prata med mig. Men när 'Emma' från el (vilket bolag det nu var) ringer och är helt speedad blir jag bara rädd och fundersam.

Galen Emma: HEEEJ JAG HETER EMMA OCH RINGER FRÅN BLA BLA BLA
Här måste jag lugna ner henne så jag slänger in ett "hej, hehe". Hon börjar fnissa eftersom hon antagligen kommer på sig själv.
Galen Emma: hehehehihi, hej! (Nu börjas det igen) JAG SÖKER DEN SOM BETALAR ELEN HEMMA HOS ER
Lugn tjej a lá Josefine: du, han är på jobbet just nu och återkommer inte förens vid 18 tiden.
Galen Emma: heh, okej. Då får jag återkomma senare då, tack hej!
Lugn tjej a lá Josefine: ja, gör det, hej hej!

Återkommer? Låter inte det väldigt vuxet? Jag är så himla vuxen.

"Nej, *småler* min far är ute i arbete han återkommer nog inte förns vid 18 tiden skulle jag chanssssa på *småler*"

Säg det, med en spänd mun och med liiiite liiite öfverklass dialekt. Eller ni vet.. "öfverklassen" aka "jag har tagit ett lån för att köpa vinterjacka".

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Du skulle sagt:

Jo, du förstår, unge fröken. Vid en närmare eftertanke så tror jag, om jag inte helt missminnner mig att den ansvariga till denna bostad beräknas anlända till hemmet cirka vid 18.00.



Men återkom gärna efter 19.00 för att jag skall kunna säkerställa hans hemkomst på ett bahegligt sätt. Vi skall nämligen förtära en bit mat mellan 18 och 19.

2008-08-13 @ 13:54:00
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Fegon **

Käft, du är en sick bastard ;)

2008-08-13 @ 15:00:39
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: belle

hahahahaha!!!!!! klockrent! ja skulle blicvit hets! :D orka va hyper!



ja men sure. sex säljer! de vet alla. så varför inte liksom! :D



om du gör the same ;)

2008-08-13 @ 16:42:05
URL: http://bellso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0