sorry kompisar

Har lite väl med bloggtorka just nu. Men kan ju tala om att jag håller på att kunna gå igen. Går dock lite som att någon kört fel bakifrån.
Mitt hår är inte riktigt färdigt, inte riktigt den färgen jag hade hoppats på om vi säger så. Aldrig nöjd
Har någon ett asroligt jobb till mig så är jag på!

Förresten.. av egna uträkningar så spelar majoriteten utav skånes grabbar fotboll.
Den majoriteten är också jävligt snygga.

Har jag sagt förr att jag vill flytta till Skåneland förresten?

oh kaka..

Kommentarer
Postat av: J

E ju fan bara att flytta =) Numera får man ju flytta till spanien om man vill utan problem, då är ju skåne rätt nära i jämförelse.. ^^



Och nix, ultramegatalangerna lyser med sin frånvaro här.. men jag kan kolla i kors med bara ett öga, det är väl häftigt? Inte? Okej.

2008-08-19 @ 11:17:06
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0