Tisdag

Idag har jag gjort nyttigheter. Jag har rensat min hylla. Jag har slängt alla plastpåsar jag hade samlat där i en stor hög. Jag fick någon slags ångest i mig när min pappa berättade att min gammelmormor samlade på plastpåsar. Hon tvättade dom och hängde dom på tork. Jag blev livrädd och därmed kastade jag allting nu.

Sen rensade jag och sorterade alla mina "viktiga" papper och satte in dom i min "viktiga" och vuxna pärm med alla "viktiga" papper i. Nu är den tjock kan jag meddela.

Bland allting så hittade jag massa annat roligt. Små lappar, små kärleksbrev, ja allt smått och gott.
Hittade tre små lappar som jag och K skrev till varandra en gång i tiden:

"Flyg och köp cigg åt mig är du jättegullig!!!"

"- är du kär i mig?
  - Nej, jag är kåt!
  - Kom och ta mig då!"

"Vill du ha sälen med mig?"

Pure love, I guess.

Sen i ett gammalt brev från någonstans ramlade det ut ett foto på mitt ex.
Det var ju mindre roligt...


Ätit nyttigt har jag inte gjort iallafall. Big mac är inte så nyttigt på min nyttig-lista!

Nu ska jag skriva CV och surfa runt på monster.se och ams.se.

Jeteruligt!

Kommentarer
Postat av: J

glöm inte stepstone.. man måste ju promota sina gamla kollegor =)

2008-08-26 @ 19:57:39
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Gört ;)

2008-08-26 @ 21:27:39
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha! Aldrig hört nån som samlar på plastpåsar o tvättar dom! :D

2008-08-26 @ 23:05:48
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0