dagens nyheter

- en kycklingsallad, tack!
- jasså, du tänkte variera dig lite?
- jag tänkte det...
/hon som äter det alldeles för ofta = jag. Gott är det iallafall!

Jag vet inte vad jag ska säga om dagen. Nytt projekt. IGEN. Ganska kasst, ganska jobbigt och väldigt krävande.
Känner mig som en nybörjare, amatör, mm. Tragiskt nog. Vill gärna tjäna pengar också, KANSKE! Helst.

Fick igång min jobbmail idag med. Så nu kan jag mailtracka ALLA mina kollegor i både Stockholm och Uppsala.
Johanna, Olof och Nikki blev offer idag. Olof ska vara Nalle Puh på julfesten. Kan bli kul.
Sani frågade mig vem jag ska flirta med på julfesten, haha. That's a secret babyyyyy! Johanna tror att jag är kär i hennes man (OLOF) Men det har vi ju också. Eller hur Olof?

Det första man möttes av imorse inne i "chill/lilla-mötesrummet" var kommentaren av min blogg. Om mitt inlägg om SMS-incidenten. Mycket roligt tills alla ville veta vad det handlade om. För första gången i mitt liv tror jag att jag rodnade för EN sådan sak. Ble lite varmt tycker jag minsann. Emilie tyckte det var en sjuk människa som skrivit så till mig.
- guuu vad grov han var då! vilka ord
- emilie.. du är så svensson
Jag skulle bara varit tyst. Nu tror alla att jag är. Snuskig. OOOOJDÅ!

Vadmerdå!? Jag vet inte. Jag är jättetrött. Ska upp en timma tidigare imorgon så jag hinner gå loss på centrum imorgon. have things too do liksom.

Godnatt

{saknar du mig?}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0