Det enda jag kan..

är att skriva GOA saker ibland. Min mamma plockade fram sin jättegulliga Nokia-telefon och visade mig ett MMS på en halvnaken man. Jag blev ju så klart nyfiken på vem denne där var för någon.

Jag: Men vem är han då och hur gammal?
Mamma: Daniel heter han och bor i Dalarna.. född -79
Jag: SJUTIONIO!? Nej, men sluta.. säg att du skojar
Mamma: Eller ok, -69a tror jag nog att han var
Jag: Det hoppas jag verkligen... (stooooora ögon)
Mamma: Jag måste skicka ett SMS till honom.. vad ska jag skriva?
Jag: Men jag vet väl inte?
Mamma: Hjälp mig, skriv något smaskigt till honom!
Jag: SMASKIGT?!
Mamma: Du kan..
Skratt skratt..

"Hej goding! vad gör du? varför är du här, när jag är här?"

När jag väl skulle skicka iväg messet så pep det till i luren. Jaha, bekräftelse tänkte jag. Fel!´Jag hade skickat SMS.et till hennes telefon. Bra jobbat också! Men tillslut fick jag iväg det iallafall. Vill dock inte veta vad hon fick för svar.

Apråpå SMS: "Fan, vi får inte ens avskedsligga!" skickade jag till Robbanbobban... och råkade DUBBELKLICKA på ett till namn så jag råkade skicka till en person till Vilket helt plötsligt blev mycket pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Mli

Hahaha, härligt! En riktig dalakarl är grejer det, även om jag själv föredrar Väsbyhunkar ;)



Ta med morsan upp hit och parta loss vettja!

2008-12-11 @ 09:40:38
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0